5.1. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia Towaru i rozwiązać Umowę Kupna-Sprzedaży w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru.
5.2. Zwracany towar, wraz ze wszystkimi plombami, metkami, Kupujący powinien odesłać pocztą.
5.3 Zwrot towaru jest odpowiedniej jakości!
5.3.1 Zwrot Towaru jest możliwy w przypadku, gdy Towar nie był używany, został zachowany jego wygląd, właściwości konsumenckie, plomby, metki oraz został zachowany dokument rozliczeniowy wystawiony Kupującemu wraz ze sprzedanym Towarem.
5.3.2 Jeżeli Kupujący odmówi przyjęcia Towaru, który został już wysłany do Kupującego, Sprzedający zwróci Kupującemu koszt zwracanego Towaru, z wyjątkiem kary za odmowę przyjęcia Towaru, która jest ustalana przez Sprzedającego indywidualnie dla każdego Zamówienie wysłane poza granice Polski, w terminie 30 dni od daty otrzymania zwracanego Towaru do magazynu Sprzedawcy wraz z wypełnionym przez Kupującego wnioskiem o zwrot. Koszt zwrotu Towaru w przypadku zwrotu ponosi Kupujący. Zwrot kosztów Towaru następuje wyłącznie na rzecz osoby wskazanej w Zamówieniu Towaru. W przypadku podania przez Kupującego w Zamówieniu nieprawidłowych danych, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy takiego Kupującemu zwrotu pieniędzy.
5.3.3. Jeżeli na żądanie Kupującego podobne towary nie są w sprzedaży u Sprzedającego, Kupujący ma prawo odmówić wykonania niniejszej Umowy i żądać zwrotu sumy pieniężnej zapłaconej za określony Towar. Sprzedawca zwróci kwotę wpłaconą za zwracany Towar w terminie 30 dni od daty zwrotu Towaru.
5.3.4 Kara za odmowę w punkcie 5.3.2 to całkowite koszty poniesione przez Sprzedającego w przypadku odmowy przyjęcia zamówienia przez Kupującego, a mianowicie: koszty dostawy w obie strony, w tym koszty dostawy wymienianego towaru, koszty odprawa celna towaru (w tym cła importowe, VAT, usługi maklerskie itp.) oraz wszelkie inne koszty poniesione przez Sprzedawcę w związku z takim zwrotem.
5.3.5 W przypadku dostawy towarów za pośrednictwem międzynarodowych firm kurierskich, takich jak DHL i inne, dostawa realizowana jest do drzwi Kupującego. Potwierdzeniem odbioru towaru jest podpis przy odbiorze przesyłki przez Kupującego lub inną osobę znajdującą się pod tym adresem (zgodnie z zasadami przewozu odpowiednich firm kurierskich i pocztowych). Uznaje się również, że towar został dostarczony Kupującemu, jeżeli Kupujący polecił przedstawicielom ww. firm dostawczych pozostawienie przesyłki pod drzwiami bez obecności Kupującego. W takim przypadku ryzyko nieotrzymania przesyłki spada w całości na Kupującego.
5.4. Zwrot towarów o niewłaściwej jakości:
5.4.1 Niewłaściwa jakość produktu - towar wadliwy i niezdolny do pełnienia swoich właściwości użytkowych. Otrzymany Towar powinien być zgodny z opisem w Serwisie lub w wiadomości e-mail. Różnice w projekcie lub elementach projektu od tych podanych w opisie online/e-mailu nie wskazują na niejakość lub funkcjonalność Produktu.
5.4.2 Wygląd i kompletność Towaru oraz kompletność całego Zamówienia jest sprawdzana przez Odbiorcę w momencie dostawy Towaru. W momencie otrzymania Zamówienia Kupujący potwierdza, że Towar jest wolny od widocznych wad, zarysowań lub innych uszkodzeń. I czy towary są w pełni zdatne do ich przeznaczenia.
5.4.3 Po otrzymaniu Zamówienia nie będą uwzględniane żadne roszczenia z tytułu wad zewnętrznych towaru, jego ilości, kompletności i wyglądu handlowego.
5.4.4 Jeżeli Towar o niewłaściwej jakości został przekazany Kupującemu, a Sprzedający wcześniej nie uzgodnił inaczej, Kupujący może dokonać zwrotu Towaru. Zwrot takiego towaru następuje przy odbiorze na koszt Kupującego.
5.4.5 Roszczenia o zwrot zapłaconego towaru podlegają zaspokojeniu w terminie 30 dni od daty złożenia reklamacji.
5.5. Zwrot następuje poprzez zwrot wartości opłaconego Towaru na kartę bankową, którą dokonano płatności lub przelewem bankowym, w zależności od sposobu dokonania płatności za Towar.
5.6 Gwarancja na Towar jest ustalana przez producenta i wskazana na etykiecie lub etykiecie. Sprzedający zapewnia, że Towar jest prawidłowo użytkowany i użytkowany w okresie gwarancyjnym.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady Towaru, jeżeli powstały one po jego przekazaniu Kupującemu z powodu naruszenia przez Kupującego zasad użytkowania/przechowywania towaru, działania osób trzecich/siły wyższej.